جشن استقبال از بهار به مناسبت نزدیک شدن بهار و میلاد حضرت قائم با حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی و مادران آنها به همت جمعی از خیرین نیک اندیش در محل موسسه بر گزار گردید .

در این مراسم که با بازی ، سرگرمی،  کتاب خوانی ، ساخت کاردستی و مسابقه همراه بود لحظات شاد ، مفرح و آموزنده ای برای فرزندانمان فراهم گردید.

همچنین با حضور سرکار خانم دکتر کاشانی،  روانشناس و مترجم کتابهای کودکان کارگاهی با محتوای ارتباط موثر مادر و فرزند برای مادران گرانقدر به همراه پرسش و پاسخ و جشن و مولودی خوانی برگزار شد .

در جشن استقبال از بهار به همت خیرین نیک اندیش هدایایی به دانش آموزان و مادران آنها تقدیم و با  میان وعده و نهار از مدعوین پذیرایی شد .

سپاس فراوان از خیرین گرانقدری که لحظات شاد ، خاطره انگیز و آموزنده ای را برای فرزندان و مادران گرامیشان فراهم کردند .

در نهایت، این رویداد می‌تواند فرصتی برای تقویت ارتباطات خانوادگی نیز فراهم کند. با حضور مادران در این جشن، دانش‌آموزان می‌توانند احساس حمایت و حضور مادران خود را در زندگی مدرسه‌ای خود تجربه کنند و این باعث افزایش اعتماد به نفس و خودباور آن‌ها خواهد شد.

برگزاری جشن استقبال از بهار برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به همراه مادرانشان یک فرصت منحصر به فرد است که علاوه بر سرگرمی و شادی، به ارتقای آگاهی محیطی، ارتباطات اجتماعی و ارتباطات خانوادگی کمک می‌کند. این رویداد نه‌تنها به دانش‌آموزان و مادرانشان، بلکه به جامعه مدرسه و جامعه در کل نیز سود می‌رساند.

در پناه لطف حق شاد و تندرست باشید
خیرتان قبول ، مهرتان مستدام

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *